دوستی با الله جل جلاله

ای خدا این بنده را رسوا مکن گر بدم من سر من پیدا مکن

دوستی با الله جل جلاله

ای خدا این بنده را رسوا مکن گر بدم من سر من پیدا مکن

گزیدهای از سخنرانی مولانا طارق جمیل در اسفند 1387

گزیدهای از سخنرانی مولانا طارق جمیل در اسفند 1387
هر گناهی انجام دادیم به یاد اورده از خدا طلب بخشش کنیم و این را یقین کنیم که بخشیده شدیم خداوند با یقین ما فیصله میکند//اگر کسی تمام عمر خود را صرف خدمت به دین کند ولی در خانه با اعضای خانه اخلاقش خوب نباشد اهل جهنم است//خداوند میگوید من شما را اگر صد ها بار توبه بشکنید و باز رجوع کنید می بخشم ولی این بدان معنی نیست که که توبه کنیم و باز به امید بخشش گناه کنیم // موت در روایات امده که حیوان عظیمی است که روز قیامت جایی بین بهشت و جهنم بوسیله حضرت یحیی ع سر بریده میشود تا بهشتیان خوشحال از عمری جاودان و اهل دوزخ مایوس از نجات توسط موت میشوند //زندگی سودای چند صبح و شام است انرا با زندگی جاودانه اخرت عوض نکنید// شیطان یک سجده را انکار کرد رجیم شد حالا فکر کنید انکار کننده روزانه ۵ سجده چه انجامی دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد