دوستی با الله جل جلاله

ای خدا این بنده را رسوا مکن گر بدم من سر من پیدا مکن

دوستی با الله جل جلاله

ای خدا این بنده را رسوا مکن گر بدم من سر من پیدا مکن

عشق

 

مجنون به نصیحت دلم آمده است                      بنگر به کجا رسیده دیوانگیم


در ازل پرتو حسنت زتجلی دم زد                       عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد


 یک چشم زدن غافل از ماه نباشی                    شاید نگاهی کند آگاه نباشی
 تو به یک زخمی گریزانی ز عشق                      تو به جز نامی نمیدانی ز عشق
در دوزخ اگر وصل تو در چنگ آید                          ما را از حال بهشتیان ننگ آید  

ور بی تو به صحرای بهشتم خوانند                      صحرای بهشت بر دلم تنگ آید  


بودن اشیا به حکم الله پس صفاتشون که قطعا به حکم الله هست!!! 

عشق را با فانی نباشد پایدار               عشق را با حی و با قیوم دار 

سعی عاشق چیزی باشی که همیشه باقیه! یک الله اصل باقی همه فریب!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد