دوستی با الله جل جلاله

ای خدا این بنده را رسوا مکن گر بدم من سر من پیدا مکن

دوستی با الله جل جلاله

ای خدا این بنده را رسوا مکن گر بدم من سر من پیدا مکن

عاشق شدن بر مردنی ها بسیار نادانی و حماقت است

 

 حضرت مولانا محمد حکیم اختر می فرمایند:

 از چنین مالک کریمی اعراض و رویگزدانی کردن ، و بر آن بی وفایانی جان دادن ، که عاشقان خود  را دشنام می دهند در کجا خردمندی است ، من به چه درد دلی درد دلم را در دلهایتان بریزم و در  دل خود هم بریزم شما بگویید که برای مولای کریم (الله جل جلاله)فدا شدن و جان دادن، با ارزشتر و قیمتی تر است یا بر آن مردنی ها،عاشق شدن و مردن؟ از مردن بر مردنی ها چه چیز حاصل        می شود؟ نه دنیا در اختیارشان است و سکون دل در آخرت در اختیارشان است.خوب بدانید  که در اختیار زیبا رخان نمکین سکون قلب هم نیست. حق تعالی در قرآن پاک اعلان فرمود: «الا بذکر الله تطمئن القلوب» ای مومنان سکون دل شما را من الله در دست خود قرار داده ام.سکون دلتا ن فقط در یاد من الله است.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر حمزه فاروقی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://nedayeno0r.blogfa.com/

سلام مطالب مفید و خوبی داده اید استفاده کردم دوست
مهربونم...______$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
وبلاگم به روز شد _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_دیرنکنی ها____€._______________$$$$$
____بدوووووو___€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._

مدیر وبلاگ ندای نور امیر حمزه فاروقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد