دوستی با الله جل جلاله

ای خدا این بنده را رسوا مکن گر بدم من سر من پیدا مکن

دوستی با الله جل جلاله

ای خدا این بنده را رسوا مکن گر بدم من سر من پیدا مکن

بحر طویل

بحر طویل
حمد گویم به دل و جان، صمدی را که به اسرار هویت، و به سرپنجه قدرت، و به کلک احدیت، به سراپرده حکمت، زره لطف محبت، ز پی فضل و کرامت، ز کردم کرده نمایان، در این عرصه امکان، و در این گوشه جولان، فلک و خور و مه تابان، ملک و آدمی و جانّ، نباتات و جمادات فراوان، که بود حجت و برهان، همگی اهل صفا را.
دگر آن تحفه مسعود، از آن خالق معبود، بر آن خاتم محمود، بر آن خاصه مودود، بر آن فاضل ذی‌الجود، له العالم موجود، که مقصود ز تخلیق جهان بود، به ارشاد «فاوحی» به بازوی «فتحنا»، به یاری «کفینا» به نیروی «اذا جاء»، به دو نرگس شهلا، به گیسیوی سمنسا، به قانون مسیحا، گرفت عرض و سما را.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://sayna.blogsky.com

سلام . از این بحر طویل زیبا لذت بردم . ممنون
من هم در وبلاگم تصاویری دارم که امیدوارم در وبلاگ شما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد